BEHEER VERENIGING VAN EIGENAARS
All-in Administratief Beheer
Het administratief beheer van een Vereniging van Eigenaars (VvE) kost u veel tijd en energie. Daarnaast vraagt het beheer van een VvE specifieke kennis die is gebonden aan allerlei wetten en regelgeving. Wij kunnen een bestuur ondersteunen, adviseren en faciliteren. Hieronder een opsomming van de belangrijkste taken binnen het administratief beheer.
- Jaarlijks organiseren van de Algemene Ledenvergadering, opstellen en versturen van de agenda, volmachten en relevante vergaderstukken.
- Twee keer per jaar organiseren van een bestuursvergadering of overleg met betrokken partijen.
- Vergaderlocatie regelen en opmaken en verzenden van de notulen.
- Het verzorgen en up-to-date houden van het verzekeringspakket.
- Het eigenaars- en huurdersregister actueel houden.
- Het beheren en controleren van de naleving van het huishoudelijk reglement en overige van toepassing zijnde reglementen.
- Correspondentie namens de VvE met eigenaren, huurders, aannemers, onderhoudsbedrijven, verzekeringsmaatschappijen, nutsbedrijven e.d.
- Het actueel houden van de Twinq eigenaarspagina en zorgen dat alle relevante documenten beschikbaar zijn voor het bestuur en de eigenaren.
Ook benieuwd wat All-in VvE Beheer voor uw VvE, beheervereniging of mandelig terrein kan betekenen? Vul ons offerte formulier in of neem vrijblijvend contact met ons op. Wij maken graag een afspraak met u om de mogelijkheden te bespreken.