BEHEER VERENIGING VAN EIGENAARS
All-in Financieel Beheer
Ook het financieel beheer van uw VvE kan u veel tijd en ergernis kosten. Zo zit u er vast niet op te wachten om aan te kloppen bij een buurman met een betaalachterstand. Wij nemen dit graag uit handen. Wij beheren het geld van uw VvE zorgvuldig. Alle bankrekeningen staan op naam van de VvE en het bestuur/de kascommissie kan iedere dag meekijken met de boekhouding. Hieronder een opsomming van de belangrijkste taken binnen het administratief en financieel.
- Volledig bijhouden administratie en financiën van de VvE via het systeem Twinq.
- Opstellen begroting en incasseren verschuldigde VvE-bijdrage.
- Actief beheren van de bankrekening door tijdig geld over te maken naar spaarrekeningen en/of deposito’s.
- Bewaken betalingsachterstanden en indien nodig nemen van (incasso) maatregelen.
- Ter goedkeuring klaarzetten voor het bestuur en betalen van de facturen en declaraties.
- Begeleiden (digitale) kascontrole door de kascommissie.
- Informeren notaris bij de verkoop van een appartementsrecht.
- Jaarlijks opstellen financieel verslag.
Ook benieuwd wat All-in VvE Beheer voor uw VvE, beheervereniging of mandelig terrein kan betekenen? Vul ons offerte formulier in of neem vrijblijvend contact met ons op. Wij maken graag een afspraak met u om de mogelijkheden te bespreken.